Kunden som omdrejningspunkt
Omdrejningspunktet i den nye løsning er kunderne. Gennem et omfattende og fokuseret UX-forløb i tæt samarbejde med NT er kundetyper, adfærdsmønstre og udfordringer blevet kortlagt i detalje. Efterfølgende er indsigterne brugt som grundsten i løsningen – ikke mindst i app'ens brugerfladedesign.
Intelligente løsninger guider brugeren
Kunden guides i løsningen til det mest relevante køb, og intelligente løsninger gør det muligt at prædefinere favoritter og at genvælge seneste køb. Et af succeskriterierne for projektet var at give NT’s kunder mulighed for at købe billet på under et minut – det er lykkedes.
Digital platform med mange integrationer
I takt med at NT udvider billetsortimentet kan der løbende kobles flere muligheder til løsningen, ligesom der kan integreres til flere forskellige systemer. Løsningen har integration til Unwire, forskellige betalingsløsninger og til Rejseplanen.
Afsæt for fremtidig forretningsudvikling
Løsningen giver NT mulighed for at observere og analysere data og dermed følge med i, hvad de reelt sælger. På baggrund af den viden kan de vurdere, hvilke kommende billetløsninger de skal satse på.