Design med fokus på brugerens behov
App’ens vigtigste målgruppe er Saniståls professionelle kunder. Derfor er den designet med udgangspunkt i deres behov.
App’en giver håndværkerne direkte adgang til over 200.000 varer. Uanset hvor de befinder sig, kan de med et enkelt fingeraftryk eller face-ID få adgang til et individuelt butiksunivers med en lang række fordelagtige funktioner, bl.a.:
- Personaliseret produktmenu
- Scannerfunktion
- Afslutning med checkout-funktion
- Click & Collect
- Track & Trace
Værdiskabelse for den fysiske butik
App’en tilgodeser ikke kun Saniståls professionelle kunder. Den har også givet butikspersonalet nye muligheder.
Med den nye app kan de oprette unikke tilbud og events. De kan tage billeder, tilføje tekster og vælge i hvilken periode, en nyhed skal være aktiv. Herefter bliver den synlig for de brugere, der har valgt den pågældende butik som deres primære, eller for dem, der besøger butikken.
På den måde forbindes den fysiske og digitale verden og kombinerer tilgængelighed med effektiv administration.