Digitalisering på forretningens præmisser

To Kaffekopper

At være markedsledende på den digitale kundeoplevelse. Det er målet hos B2B-kaffeleverandøren Bentax. Sammen med Combine har de udforsket, hvordan digitalisering kan bruges i den strategiske forretningsudvikling og til at sætte nye standarder for kundeoplevelsen.

Datadrevet kundeportal

I den nye digitale platform smelter webshop og hjemmeside sammen, og platformen fungerer som en B2B-kundeportal med let adgang til en række digitale services.

For at sikre at arkitektur og teknologi møder forretningens behov på både kort og lang bane, er platformen udviklet efter best-of-breed-principperne, hvor hvert system i den samlede arkitektur er valgt ud fra det enkelte funktionsområdes behov. Den rummer Dynamic 365, Business Central, Struct PIM, Umbraco og UCommerce.

Det har været essentielt i løsningen, at virksomhedens produktinformationer håndteres korrekt, og at de administreres ét sted. Derfor håndteres al produktinformation i et PIM-system, som er et system udviklet til netop det. Data fra både PIM og ERP udstilles efterfølgende via et API i både Umbraco CMS og UCommerce.

Platformen skaber fundament for en datadrevet forretningstilgang, fordi den giver mulighed for at indsamle og bruge data på tværs af digitale berøringsflader. Den indsigt kan over tid bruges til at identificere og kvalificere nye kundevendte værditilbud.

Skal vi hjælpe jer med at flytte forretningen digitalt?

e.Image.Name
Jonas Haldrup Nielsen

Partner og chefrådgiver, teknologi
+45 6016 3459
jhn@combine.dk

e.Image.Name
Simon Brøndum Jensen

Partner og chefrådgiver, strategi
+45 2763 6365
sbj@combine.dk