Online booking løfter service og effektivitet hos international optikerkæde

Specsavers Header

Kort fortalt

Digital serviceoplevelse

Specsavers, en af verdens største optikerkæder, er markedsledende i en række lande. Med en skræddersyet, digital bookingløsning har deres kunder nem og intuitiv adgang til de kundevendte værditilbud. Løsningen løfter serviceoplevelsen og styrker samtidig den interne effektivitet og innovation gennem digitalisering af data, processer og arbejdsgange.

Læs mere

”Med digital booking har vores kunder nem adgang til vores services. Det styrker både kunderelationen og højner vores interne effektivitet, fordi medarbejderne har mere tid til kerneopgaverne. Vi anvender løsningen på tværs af en række lande. Det giver os adgang til en stor mængde data, som kan bruges i forretningsudvikling”

Jacob Christiansen Web Manager, Specsavers

Samarbejdet indeholder

  • OAS
  • Integrationer
  • Rådgivning
  • UX og design

Udfordringen

En vigtig del af Specsavers forretning er kundevendte services som fx høre- og synstests, tilpasning af kontaktlinser og afhentning af briller. Forud den type services har kunderne brug for at finde den lokale butik og bestille tid. Det blev tidligere håndteret fysisk i butikkerne. Med et digitalt bestillingsflow kan kunderne nu bestille og administrere deres bookinger online.

Specsavers Booking Ui

Kontakt

Skal vi hjælpe jer med at flytte forretningen digitalt?

e.Image.Name
Jonas Haldrup Nielsen

Partner og chefrådgiver, teknologi
+45 6016 3459
jhn@combine.dk

e.Image.Name
Simon Brøndum Jensen

Partner og chefrådgiver, strategi
+45 2763 6365
sbj@combine.dk