Brugeren i centrum
Bookingløsningen er udviklet med stort fokus på brugeroplevelse og kunderejse, så kunden nemt og intuitivt kan bevæge sig gennem bestillingsflowet. Geoplacering og kalenderfunktion hjælper bl.a. kunden med at finde nærmeste butik og med at finde ledige tider.
International løsning med plads til lokale behov
Som international koncern agerer Specsavers i stor kompleksitet, for der findes nationale forskelle i både lovgivning og servicebehov, ligesom de tekniske systemer varierer fra land til land. Derfor er det nødvendigt at kunne håndtere lokale behov og lave integrationer til forskellige systemer.
Alt det kan bookingløsningen - og i samme teknologi. Den har bl.a. integrationer til forskellige ERP-systemer samt notifikationssystemer, der sammen med OAS, sikrer kommunikationen mellem kunderne og Specsavers via mail og sms.
Effektivitet, innovation og forretningsudvikling
Løsningen samler performancedata på tværs af organisationen. Det giver indsigt og skaber overblik. Med performancedata kan der optimeres helt ned på butiksniveau, ligesom dataene kan bruges til at identificere tendenser og udfordringer på tværs.
Tæt samarbejde skaber stærke løsninger
Bookingløsningen er resultat af et tæt og mangeårigt samarbejde mellem Specsavers og Combine. Gennem løbende dialog udvikler og implementerer vi i fællesskab forretningsskabende løsninger, som både har fokus på kunden og imødekommer organisatoriske behov og begrænsninger.