Design sætter kunden i centrum i selvbetjeningsløsning

Flextrafik Fra Til Input Macbookair Mockup

Kort fortalt

Digital kundeoplevelse baseret på indsigt

FlexDanmark står over for en gennemgribende opdatering af virksomhedens kundevendte systemer. Det kræver et godt kendskab til kundernes behov.  Derfor har de fået kortlagt målgrupper og kunderejse og udviklet en testbar prototype, som sikrer en brugervenlig og tidssvarende digital kundeoplevelse.

Læs mere om løsningen

Samarbejdet indeholder

  • Rådgivning
  • Kundeindsigt
  • Brugeranalyse
  • UI design
  • Kvalitativ analyse

Udfordringen

FlexDanmark har ønsket at optimere den nuværende selvbetjeningsløsning til FlexTrafik, som benyttes til både visiterede kørsler og som transportordning mellem forskellige adresser. Tilbuddet har mange forskellige brugere i alle aldersgrupper - med forskellige behov og it-færdigheder. Det gør det udfordrende at designe et selvbetjeningssystem.

FlexDanmark har derfor fået hjælp til at kortlægge målgruppen og kunderejsen med henblik på at designe en nem og intuitiv selvbetjeningsløsning, som samtidig giver mindre manuel håndtering i administration og kundeservice. 

Flextrafik Personas Journey Ex1 2
Flextrafik Flow
Flextrafik Home Ipad Mockup

Kontakt

Skal vi hjælpe jer med at flytte forretningen digitalt?

e.Image.Name
Jonas Haldrup Nielsen

Partner og chefrådgiver, teknologi
+45 6016 3459
jhn@combine.dk

e.Image.Name
Simon Brøndum Jensen

Partner og chefrådgiver, strategi
+45 2763 6365
sbj@combine.dk