Én digital indgang til alle services
Fårup Sommerland har fået en dynamisk alt-i-én-løsning i form af et website, som giver gæsten mulighed for både at købe billetter og årskort og booke hotel. Dertil er der udviklet en app, som giver gæsten mulighed for at købe og opbevare billetterne digitalt.
Brugeren i centrum
Fårups mange gæster er platformens vigtigste brugere, så brugervenlighed var et vigtigt krav i løsningen. Derfor er der lavet struktur på websitet og i app’en, der skaber en visuel overskuelighed og brugervenlig navigation. Strukturen understøtter den digitale identitet og er skabt med respekt for Fårup Sommerlands historie, brand og målgruppe.
Mersalg, øget kommercialisering og øget tilfredshed
Websitet er udviklet i et responsivt design, der gør det nemt at tilgå fra både computer og mobil. Sitet er integreret med hotel- og bookingløsningen, så brugerne både kan købe endagsbilletter og årskort og booke overnatning på forlystelsesparkens hotel. Det gør det både nemmere og hurtigere at bestille og booke, hvilket skaber øget salg for Fårup Sommerland.
Løsningen er efterfølgende blevet suppleret med automatisering af forskellige markedsføringsaktiviteter, hvor mails bl.a. genereres automatisk på baggrund af brugeradfærd.