Digitale platforme

Jeres kunder forventer digital tilgængelighed. Også når I arbejder B2B. Derfor bør en digital platform være en naturlig strategisk overvejelse i forretningsudviklingen.

Michal Bielejewski Iersij1d XQ Unsplash
Smilende kvinde sidder ved bord med en tablet i hånden

Digital tilgængelighed vinder kunden

Mange virksomheder oplever stor konkurrence på deres produkter. Derfor er det i stigende grad rammerne omkring produktet, der afgør, om man vinder og fastholder kunden. Og her er digital tilgængelighed og en personaliseret serviceoplevelse afgørende.

Ifølge McKinsey er antallet af kanaler, som B2B-kunder forventer at kunne benytte, steget fra fem i 2016 til ti i 2021. Samtidig viser en anden undersøgelse, at 2/3 af B2B-kunder foretrækker remote kommunikationsformer eller digital selvbetjening fremfor den direkte personlige kontakt.

Så digitale transaktionskanaler som selvbetjeningsplatforme, kundeportaler og serviceapplikationer er ikke længere ekstraordinære tilføjelser til kundeoplevelsen. De er grundlæggende services, som sikrer jer den forventede tilgængelighed på tværs af tid, rum og platforme.

Getty Images Nkm1zxwrccu Unsplash

Løsninger med blik for kunde og forretning

Digitalt salg kommer i mange former og formater. For virksomheder med simple produkter kan det digitale salg være ligetil, mens det for virksomheder med komplekse produkter kræver mere konfiguration. Og for en tredje type af virksomheder er det direkte digitale salg ikke en mulighed. Her er målet med en digital platform, at kunder eller brugere bliver flyttet længere frem i deres beslutningsproces. 

Vi udvikler portal- og app-løsninger, som har fokus på både jeres forretningskrav og kundens efterspørgsel og behov. Derfor arbejder vi altid med en analyseproces, hvor vi afdækker og undersøger, hvordan en portal, app eller selvbetjeningsløsning kan gøre en afgørende forskel. På den baggrund udvikler og implementerer vi løsninger, som indfrier strategiske og operationelle forretningsmål. 

Sanista L 4X Iphonex Mockup 2

Platforme bygget på erfaring og stærk teknologi

En portal kan bygges som en del af et e-commerce-setup eller som en selvstændig applikation som fx en mobilapp eller en white label løsning. I Combine har vi lavet mange forskellige typer af selvbetjenings- eller portalløsninger til mange forskellige brancher. Vi har derfor stor erfaring med de komplekse processer og datastrukturer, der ligger i den enkelte virksomhed. Og med deres kontekst.

Vi er specialister, der hvor e-commerce bliver til e-business - hvor produktet eller arkitekturen bliver kompleks. Det kan fx være ved et stort og bredt produktsortiment, komplekse produkter, bookinger eller bestillinger. 

Sådan hjælper vi

Vi hjælper med at skabe en forretningsmodel med en stærk digital fundering. I tæt samarbejde med jer designer vi IT-arkitekturen, tilrettelægger kundeoplevelsen og udvikler de digitale løsninger, som skal drive forretningsudviklingen.
Kvinde Sidder Foran Computer

Arkitektur

Vi hjælper jer med at designe og implementere en IT- og systemarkitektur, som skaber sammenhæng i data og imødekommer forretningsmæssige muligheder. 

To hænder holder om mobiltelefon med bærbar computer i baggrunden

Softwareløsninger

Vi udvikler og implementerer softwareløsninger, som understøtter strategi og forretningsmodel.

Bærbar computer viser side med data

Automatisering

Med marketing automation hjælper vi jer med at automatisere marketingprocesser og multifunktionelle kampagner på tværs af kanaler.

Kontakt

Vil du vide mere om mulighederne i digitale platforme?

e.Image.Name
Jonas Haldrup Nielsen

Partner og seniorkonsulent
+45 6016 3459
jhn@combine.dk

e.Image.Name
Simon Brøndum Jensen

Partner og rådgiver
+45 2763 6365
sbj@combine.dk