Skab ny forretning med digitalisering

Med digital transformation kobler vi forretningens strategi med digitale tilgange og færdigheder. Med det udgangspunkt bruger vi digitale løsninger til at skabe ny forretning, nye processer og løfte kundeoplevelse og -loyalitet.

Kvinde passerer vej ved fodgængerovergang

Proces

Lad strategi sætte retning for digitalisering

Vi hjælper jer med at sætte forretning før løsning, så det er virksomhedens strategi, som definerer designet på digitaliseringsindsatsen.
Med det udgangspunkt involverer vi samarbejdspartnere og marked i en proces, som gør jer klogere på virksomhedens potentialer. Ved at inddrage kunder og slutbrugere i forretningsudviklingen sandsynliggør vi effekten af jeres digitale strategi.
Når vi arbejder med digital transformation, vil vi typisk fokusere på:
Combine Møde 3339 Web

Forretningsmodeller

Oversættelse af forretningsmodeller til en digital kontekst er et godt udgangspunkt for digitalisering.

Markedsføringsansvarlig opsætter kampagne på sin computer

Datadrevet forretning

Med data kan vi kvalificere strategiske beslutninger, effektivisere forretningen og styrke salget.

Person arbejder ved bærbar computer

Kundeoplevelser

Med fokus på kundeoplevelsen sikrer vi, at de digitale løsninger imødekommer jeres kunders behov.

Menneskemængde på åben plads

Kunderejser

Med indsigt i kundernes adfærd, behov og præferencer kan vi sikre en god og meningsgivende kunderejse.

Brainstorm med post-its på tavle

Processoptimering

Med digitale løsninger kan jeres processer effektiviseres og kvalitetssikres.

Smilende kvinde sidder ved bord

Kreativitet og innovation

Med digitalisering af forretningsstrategien kan vi identificere nye forretningsmæssige potentialer.

Perspektiv

Digital transformation skaber forandring

Digital transformation forandrer både eksterne og interne forventninger. Det betyder, at I som virksomhed skal indstille jer på en ny måde at forstå forretningen på.
Indkøbscenter

Produkter og services

Funktionalitet er i dag en forventelig del af brugeroplevelsen. Vi konkurrerer derfor i stigende grad på værdi fremfor features og funktioner. Det betyder, at produkter og services ofte er bundet op på nye relationer efter 'transaktionen'. Som virksomhed må I derfor forvente, at I skal udvikle jeres forståelse af produktet og dets kontekst.

Smilende kvinde sidder ved bord med en tablet i hånden

Kunder

Forbrugere har høje forventninger til agilitet og fleksibilitet, og de er typisk mindre loyale på grund af den stigende gennemsigtighed i markeder. Jeres forståelse af kunderne og deres adfærd og behov vil derfor blive udfordret.

To kvinder sidder sammen foran computerskærm

Salgskanaler

Tilgængelighed fremfor alt. Som virksomhed forventes I at være til stede, hvor kunderne er, og det forventes, at I kan tilbyde fleksible og værdiskabende transaktionsmodeller for den enkelte. Derfor skal I identificere og skabe stærke, brugercentrerede løsninger.

To personer drøfter digitalisering ved deres computere

Medarbejdere og organisation

Nye arbejdsgange og værktøjer stiller nye krav til medarbejdere og organisation. Derfor må I forvente, at forandringsledelse, kultur og motivation kommer til at spille en lige så stor rolle som teknologi og systemer.

Mand taler i telefon foran computer

Arbejdsgange og processer

Med forandrede markedsvilkår følger ofte forandrede måder at arbejde på. Datadisciplin og forankring på tværs af hele forretningen er afgørende for at lykkes med strategien.

Hånd holder om computermus

Data

Data kan bruges som strategisk værktøj til at forstå produkter, kunder og værdikæde på helt nye måder. Når I kombinerer historisk data med realtidsdata, får I en ny kontekst og et stærkere beslutningsgrundlag for forretningsudviklingen.

Kontakt

Skal vi hjælpe jer med at flytte forretningen digitalt?

e.Image.Name
Jonas Haldrup Nielsen

Chefrådgiver, teknologi og partner
+45 6016 3459
jhn@combine.dk

e.Image.Name
Simon Brøndum Jensen

Chefrådgiver, strategi og partner
+45 2763 6365
sbj@combine.dk