Handel og detail

E-commerce er en gamechanger for handel- og detailsektoren. For digitale løsninger har flyttet kunder og marked online. Det stiller krav til virksomhedernes evne til at arbejde struktureret og databaseret med deres digitale forretningsudvikling.

Smilende kvinde sidder ved bord med en tablet i hånden

Kontekst

Digitalisering baner vej for kommerciel forankring

I 2021 steg danskernes online køb med 18 %. Og 47 % havde i gennemsnit handlet online inden for den seneste uge. Tallene bekræfter de senere års udvikling, hvor den digitale købsadfærd i stigende grad har bidt sig fast. Og den private købsadfærd smitter af på den professionelle adfærd.

Så digitalisering har forandret præmisserne for drift og udvikling af handels- og detailvirksomheder. For nutidens forbrugere er digitale - uanset om man arbejder B2C eller B2B. Og de har store krav til den digitale forretning og dens services, hvis de skal forblive loyale. Derfor er virksomhedens evne til hurtig digital omstilling og skalering afgørende.

Med en god digital løsning kan I hjælpe brugerne – kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere – med nemt, hurtigt og intuitivt at komme i mål med deres ærinde. Lykkes I med det, er resultatet tilfredse og tilbagevendende kunder, øget omsætning og styrket ambassadørskab.

Emil Bonnerup
Strategisk designer og partner , Combine A/S

20220421 Combine Miljø 3604

Kontakt

Skal vi hjælpe jer med at flytte forretningen digitalt?

e.Image.Name
Jonas Haldrup Nielsen

Partner og chefrådgiver, teknologi
+45 6016 3459
jhn@combine.dk

e.Image.Name
Simon Brøndum Jensen

Partner og chefrådgiver, strategi
+45 2763 6365
sbj@combine.dk