Vi har set den ligge forrest i feltet, når det kommer til nye digitale muligheder. Vi har også set den kæmpe med den skalering og omstilling, som er nødvendig, når man agerer i et marked, hvor den digitale udvikling går hurtigt.
For både B2B- og B2C-forbrugerne er digitale. Og hvor pris tidligere var det største konkurrenceparameter, så konkurrerer virksomheder i dag i langt højere grad på tilgængelighed, service og udvalg.
Det stiller store krav til virksomhedernes indsigt i både kunder og marked, og til deres evne til at skabe sammenhæng og skalerbarhed i de digitale platforme.
Vi hjælper jer med at skabe digital forretning, som matcher både kendte og ukendte behov. Det gør vi ved at udvikle digitale strategier og implementere fleksible, digitale platforme på åbne teknologier, som nemt kan tilpasses fremtidens nye behov.
Bæredygtighed
Digitalisering rummer svaret på en del af de udfordringer, som handels- og detailvirksomheder oplever i forhold til bæredygtighed. For digitale løsninger kan bl.a. imødekomme behovet for sporbarhed.
Med det rette digitale setup kan I monitorere jeres klimaaftryk og dokumentere jeres processer. Det giver bl.a. mulighed for at beregne miljøbelastning og CO2-udledning. Det skaber et godt fundament for at arbejde med miljøstempler, produktkvalitet og footprints.